Obchodní podmínky

Obchodní podmínky Mi-Ja

1. Všeobecná ustanovení

Kupující učiněním závazné objednávky potvrzuje, že souhlasí s Obchodními podmínkami pro dodávku zboží. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito Obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

Kontaktní údaje prodávajícího:
Jana Janouchová, MA
Zhořelecká 414/19, Liberec 1, 460 01
IČ: 02380404
DIČ: CZ8259263452
Email: info@mi-ja.cz
Kontaktní adresa: Jana Janouchová, Zhořelecká 414/19, Liberec 1, 460 01
Prodávající je plátce DPH.

Výše uvedený prodávající je provozovatelem internetového obchodu www.mi-ja.cz

EET Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“

Podmínky vymezují a specifikují práva a povinnosti kupujícího a prodávajícího, upravují vztahy mezi nimi a jsou pro obě strany závazné. Objednáním zboží kupující stvrzuje, že se s těmito Obchodními podmínkami seznámil, a že s nimi souhlasí. Objednání zboží prostřednictvím e-shopu se považuje za závazné. S těmito obchodními podmínkami má kupující možnost seznámit se před vlastním uskutečněním své objednávky a je na ně dostatečně předem upozorněn. Tyto Podmínky neupravují vztahy mezi prodávajícím a osobou, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího a je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. 

2. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Jak je to u nás s Vašimi osobními údaji najdete zde.

3. Cena zboží a dopravy

Nakupte u nás nad 2000 Kč a náklady na dopravu máte ZDARMA !

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Cena zboží je uvedena včetně DPH, kromě nákladů na doručení zboží. V případě zaslání zboží na adresu uvedenou kupujícím účtujeme poštovné a balné ve výši 119 Kč včetně DPH. V případě dobírkovného platí kupující ještě navíc 34 Kč za dobírkovné. V případě krácení objednávky z důvodu vyprodání položky se poštovné účtuje dle výše původní objednávky. Při osobním odběru na adrese provozovny je poštovné a balné zdarma.Informace o přijímaných způsobech platby:

- platba předem bankovním převodem na účet prodávajícího č. 2700628674/2010, vedený u Fio banka, a.s. 

V případě bezhotovostní platby bankovním převodem je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. Tento variabilní symbol zašle prodávající kupujícímu po kompletaci zboží uvedeného v objednávce. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího. Odešle-li kupující bezhotovostní platbu bez správně uvedeného variabilního symbolu, vystavuje se riziku, že prodávající platbu nezaregistruje. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 pracovních dnů od zaslání podkladů k platbě. Pokud prodávající neobdrží platbu do 5 pracovních dnů od zaslání platebních údajů kupujícímu, bude prodávající kontaktovat kupujícího dostupnými komunikačními prostředky (kontaktní e-mail, telefon). Nedojde-li následně k písemné či ústní dohodě mezi prodávajícím a kupujícím o zaplacení příslušné částky, dojde ke zrušení rezervace objednaného zboží, které tímto bude uvedeno zpět do prodeje.
Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu a zašle ji v tištěné podobě společně s objednaným zbožím na dodací adresu kupujícího.

4. Objednání zboží

Po vyplnění objednávkového formuláře a jeho odeslání Vám bude doručeno potvrzení objednávky na Vámi uvedenou e-mailovou adresu. Doručením tohoto e-mailu dochází k uzavření kupní smlouvy.

5. Krácení objednávky

Prodávající si vyhrazuje právo krácení objednávky v případě vyprodání objednaného zboží. 

6. Dopravy zboží

Zboží Vám může být zasláno prostřednictvím zásilkové služby. V případě osobního odběru je nutno se před vyzvednutím nejprve telefonicky domluvit, kdy bude zboží vyzvednuto. V případě zaslání zboží doporučujeme udat adresu, na které se zdržujete během dne. V případě problémů s doručením zásilky nás kontaktujte e-mailem na info@mi-ja.cz nebo na telefonu +420 737 225 727 a my Vám obratem zjistíme, kde se Vaše zásilka právě nachází.

7. Dodací lhůta 

Bylo-li zboží objednáno v pracovní den, bude odesláno nejpozději do pátého pracovního dne.  V případě platby předem bankovním převodem, bude zboží odesláno při připsání částky na bankovní účet, nejpozději však do pěti pracovních dnů. 

8. Nepřevzetí zboží

V případě, že kupující nepřevezme objednané zboží, vyhrazuje si prodávající právo účtovat kupujícímu náklady spojené s expedicí zboží.

9. Storno objednávky

Objednávku lze bezplatně stornovat do 24 hodin od objednání, nebo také po dohodě za předpokladu, že zboží již nebylo expedováno a nedošlo ke vzniku žádných nákladů na straně prodejce.

10. Odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby.
Prodávající umožňuje spotřebiteli odstoupit prostřednictvím emailové zprávy na info@mi-ja.cz a spotřebiteli tak prodávající potvrdí bez zbytečného odkladu v textové podobě jeho přijetí.

Od smlouvy lze odstoupit pouze v případě, pokud kupující dodá zboží nepoškozené a nepoužité. Nelze vrátit zboží, které podléhá rychlé zkáze nebo u zboží, které bylo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit. 

Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu a číslo prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

11. Vyřízení reklamace a záruka 

Za zboží poškozené při přepravě nenese internetový obchod Mi-Ja.cz žádnou odpovědnost. Při převzetí zásilky si prosím důkladně zkontrolujte, zda přepravní obal není poškozen a případnou škodu reklamujte neprodleně při převzetí zásilky u doručovatele. Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním.

Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený dopis nebo balík (ne na dobírku), ve vlastním zájmu pojištěný na hodnotu zboží na adresu skladové provozovny. Do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu a kopii dokladu o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. Prodávající si vyhrazuje právo ukončit po upozornění obchodní vztah s takovým nakupujícím, jehož reklamace jsou neúměrné nebo jeho nákupy jsou vyhodnoceny jako spekulativní. 

Ostatní se přiměřeně řídí obecně závaznými zákonnými ustanoveními vyplývajícími zejména ze zákona č. 40/1964 Sb., Obč. zák. a č. 513/1991 Sb., Obch. zák., ve znění pozdějších ustanovení.

12. Závěrečná ustanovení

Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a budou řešeny příslušnými soudy České republiky.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 25. května 2018

Osobní odběr

Zhořelecká 414/19, Liberec

Zavolejte nám, budeme rádi :-)

+420 737 225 727

Garance vrácení peněz

V případě nespokojenosti do 14 dnů!